Etiketter

onsdag 10 oktober 2012

Där ute faller löven

Har pluggat i en timme i STRÄCK! Shit , nå inte gjort de sen.... Jag vet inte när.. Haaha ska nog fortsätta efter min paus. Har ett stort prov på fredag, och jag får inte faila. Det accepterar jag inte denna gång. Ja måste börja få bättre vanor i mitt liv nu alltså.

Dagenskäk:
Frukost- två äggmackor plus ett ägg med ett glas mjölk.
Lunch- skolmat- skinksås med makaroner(vidrigt)
Middag- makaroner och köttbullar.
Samt en cocacola zero(inget ja rekommenderar) och lite plockgodis från igår(kostade 17kr så ja, det var lite.) och även en kladdkaksbit. (Köpte i affären idag, frödinge kladdkaka, ReKommenderar stort!)

Bra och veta: lars winnerbäck hörs i högtalarna och det är halvt kyligt.. det bara strömmar ut höstkänsla. Mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar