Etiketter

måndag 22 oktober 2012

Första gången Ever!

drygt, skamsigt... och allt hemskt som finns. jag misslyckades när jag bakade kladdkaka. den blev bränd efter sju minuter. usch!  det är första gången det sker. som jag känner just nu, aldrig igen. jag är på så dåligt humör just nu att jag kan faktiskt säga så, trots att jag vet att det inte är så. trött tjej. jag somnade klockan tre och vakna halv fem. det  var skönt och har fortfarande ingen ångest att jag inte har pluggat. så typiskt mig. jag har prov imorgon i historia, jag kan inte allt, bara lite, men ändå sitter jag här och inte gör något... är det normalt eller? nej , en annan skulle få ångest, panik och skulle plugga arslet av sig, tyvärr... lilla Judith går och bränner kladdkakor istället!

inte min dag alltså! det är sällan jag har sånna här dagar, det är tillåtet för mig också!
ucsh fy,
tjo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar