Etiketter

tisdag 9 oktober 2012

öppna upp ditt fönster - lisa ekdahl

gårdagens käk var:
-2 kokta ägg till frukost.
-halv skolmat (som bara består av mättningmedel och mjöj och fejkat korv..)
-morotskaka och cocacola till middag
-pommesfrites och en kaffe till mellanmål
-marabou digistive till kvällsmat.

jag har kommit fram till att jag blir mätt på lite choklad och kan klara mig i flera timmar. jag glömmer bort och äta och när jag kommer på mig själv då har jag huvudverk. måste ändra mina matvanor, inte för att jag har några men... sluta upp med onyttigheterna som man bara ska käka i helgen! 

dagens käk:
visst ser det sjukt ut vad jag käkar om dagarna, vill du ens veta vad jag har käkat idag..? 
- en rad marabou digistive choklad till frukost
- gammalt chips från i söndags och cider till lunch
....

jag måste börja laga mat och jag nya matvanor! innna jag får hjärtinfarkt. 
asså shit, detta kommer sluta illa om jag fortsätter så här. jag kommer bara bli ett skelett till slut... 
fy!
man ska ha hull och kurvor. det är fint att vara tjock!

Orientering 
tog ledigt idag, och jag är så sjukt glad för det! idag är det orientering i skolan och det spöregnar. var inte ens taggad från första början och sen kom regn, fick mig vilja ännu mindre! så sitter här hemma och ska strax börja råplugga! hård vecka denna kommer bli! 

Mary Kay:
jag och några till var på Mary Kay igår. om du inte vet vad Mary Kay är, sök på google...
så fick lära mig massa viktiga grejer om hyn och Mary Kay. det var jätte kul! ansiktsmask, foundation och lipgloss. hudvårds produkter het enkelt. nästa gång ska är det om ögon skuggning och sminkning. visst man kan ju sminka sig men allt blir mycket roligare när man vet lite mer och kan lite mer! jag är inte alls så insatt i de där men det är kul. det jag har lärt mig och kommer vara svårt att lämna mitt huvud-- tvätta aldrig ansiktet med tvål. det blir bara värre. ... ja och tvål som är så enkelt..

Öppna Upp Ditt Fönster- Lisa Ekdahl
bra låt! en riktig höstlåt! passar perfekt till denna rengiga dag... 
klicka HÄR så kommer du direkt till spotify!

tjo! sorry för ett rörigt inlägg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar