Etiketter

torsdag 18 oktober 2012

done

har inte orkat blogga idag. har haft huvudverk så stanna hemma från skolan. nu må jag dock bättre vilket är skönt. imorgon är det in å göra prov sen ska jag hem igen. skönt med en lektion, bra slut på veckan och bra start på helgen. veckan har gått så segt men nu är den äntligen över! men nästa vecka kommer en del av helvetet , men jag är stark nog att klara den veckan också! det jag har nästa vecka är:

tisdag: historia prov, svenska uppsats, franska glosor
onsdag: samhällsprov, engelska glosor
torsdag: geografi prov, engelska uppsats.

ni får bedöma de där själva men jag tycker rent av kaos. jag kommer vara en zombie på fredagen och njuta av lovet. nu ska jag sova! tjoo

tagga naturprov imorn btw!

love my life!


304320_410664008986656_494679034_n_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar