Etiketter

måndag 1 oktober 2012

jag vill bara köra och aldrig stanna, inte ens bromsa upp och kolla bak.

efter skolan träffade jag storebror och käkade mat. så nu är man fet igen. det var kul. har varit hemma nu ett tag och letat efter vad jag vill jobba med? whut? Nej men jag vill ta reda å vad jag vill bli så jag kanske blir mer motiverad i skolan, kan de vara smart? logiskt? skitsamma, jag hitta ändå inget. designer? ingenjör? jag har ingen aning. nu är jag helt slut. har massor med lugg men vill så gärna sova. sov bara 5 timmar inatt. för lite att sova när man inte är helt frisk heller. det känns som att klockan är 21:men nej, den är halvsex. shit vad trött jag är. ne ja får ta tag i läxorna och sedan ska jag sova! ha ett bra liv.'tjoo
1495kle_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar