Etiketter

torsdag 25 oktober 2012

Tre saker jag hatar !

aaah! TRE saker jag HATAR! verkligen HATAR! 
1. När mobilen DAMPAR och inte gör som jag vill!
2. När datorn DAMPAR och inte gör som jag vill!
3. NÄR INTERNET INTE FUNKAR! 
skönt att få ut mig detta. jag får seriöst panik, jag klarar mig de första timmarna att hålla inne mitt utbrott. efter det är jag ARG på allt och alla. så mig. då går det absolut inte att prata med mig. PMS varning? ja kanske de, men alla har en dålig sida!
dock så är man ensam hemma, lite trist, så jag och soffan myser som vanligt. kom och var social med oss! du lär inte missa något. ne förstår om du inte vill komma. .... vem vill liksom?
innan jag kom hem käkade jag på jalla med en kompis, vi "firade" för att vi klara oss igenom denna tuffa vecka plus att det är lov! glad tjej. 
tjo
(fråga mig inte varför jag har satt ihop ett collage med fullt med bilder på mig, har man tråkigt så har man?!?!?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar