Etiketter

söndag 14 oktober 2012

Leave your fears behind

Shit vad jag vill bli fotograf! Jag bara drömmer om att lära mig alla grunder och funktioner och tips inom fotografering, känna sig bra på något man verkligen tycker om att göra! Visst att vara bra på något men inte drömmer om det, de blir inte samma effekt. Jag ser massa bilder å blir helt inspirerad av dom och vill själv ut och fotografera. Min dröm. Det är så jobbigt att det är så hård konkurrens inom det, så de känns hopplöst. Men det är det ända som får mig vilja satsa å känna mig verkligen bra. Jag bara älskar det. Vist jag är inte expert på det, jag rent utav suger på det men jag vill bli bättre, jag vill och jag gör de för jag tycker om det. Ååååå så fort ja går ut gymnasiet ska jag gå kurser inom fotografi. Skiter i om ni tkr de är meningslöst och borde satsa som en hobby istället.
Tjoo
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar