Etiketter

måndag 9 april 2012

we found love

snart åker jag hem till Uppsala igen. och börja rå plugga. jag vet inte om jag sak avgöra om det kommer bli skönt att åka upp igen. där jag faktiskt bor på riktigt, men vill inte erkänna det för mig själv. jag känner mig väl som en litet barn fortfarande, för jag vill bo med mina föräldrar så länge jag kan. jag behöver dom mer än någonsin just nu, och det är just nu när jag inte bor med dom. därför kan jag inte avgöra om jag vill till Uppsala, jag känner ingenting längre. jag bara hänger med strömmen och gör det som bör göras. och ta en dag i taget. det är det ända jag kan göra. så detta lov har varit bland de skönaste och bästa på detta år. jag har njutit varenda dag även om jag inte gjort ett dugg så har njutit av det. jag ville njuta varje minut detta lov. jag har lyckas, tills nu, nu är lovet över och jag börja imorgon med en bra start i skolan. och ta mig igenom dessa två månader till sommarlovet. stället Bomhult där mor och far bor, på landet, är det bästa stället. jag skojjar inte, det är här man ska vara på sommaren. och det tänker jag vara, då jag inte jobbar såklart. hejdå. 
bra cover! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar