Etiketter

söndag 29 april 2012

Världens Bästa Mamma

dagen igår var ända rätt lyckad.
men vilken Natt! jag la mig typ vid klockan 23:00 på en madrass. mamma skulle komma vid tolv och jag var snäll så hon fick sova i min säng. jag somna gott. MEN.,, vakna klockan tre på natten av att mamma storSNARKA. asså hon gav sig inte. och så vaknade jag av att jg hade världens ont i min hals. jag kunde inte andas typ för det gjorde ont. jag gav upp att försöka somna om och reste mig upp tog mitt täcke och kudde gick ut till bror i soffan. där la jag mig. betydligt tystare. hörde mammas snarkningar ändå, men mkt lägre. somna direkt typ.
vaknade ungeför för en 20 minuter sen. ser syster vara barnvakt åt våran brors barn Elliot. charlotta hon är grym på att vara barnvakt. hon kommer bli världens bästa mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar