Etiketter

måndag 2 april 2012

FRÅGESTUND!

vaknade klockan 8:00
hej påsklovet.
ska sitta här och sega, jag ska faktiskt sega hela dagen tills siselis kommer. hihi. jag kankse har tjatat tillräckligt om henne. men so what?! tänker nog fortsätta.. mohaha.
nej men jag har inget liv just nu. ska ut och ge mat till fåren senare, då har jag i alla fall något liv och gör nytta. nu lyssnar jag på dålig musik och skriver ett onödigt inlägg.
 det är inte så många som  läser min blogg men man kan väl alltid försöka.

Frågestund!!?
är du på!?!
det är väl inte så jobbigt?!
du kan vara anonym, gör mig inte något.
FRÅGA VAD SOM HELST!
jag svarar på allt och är ärlig. :)

2 kommentarer:

  1. Saknar dej jooodith!!
    Jag vet ju typ allt om dig men....

    1. Är du kär i någon just nu?
    2. Vilken är din favoritfärg?
    3. Lovar du att ge mig frukost på sängen när jag bor hos er?

    PUSS <3

    SvaraRadera
  2. Hej Judith!
    Du pratar jämt om Sisela men vem är hon egentligen? Beskriv henne eller aah du vet. Man har liksom inte fått veta vem hon är på riktigt.

    SvaraRadera