Etiketter

onsdag 11 april 2012

Andra gången det händer...

Såhär har jag sett ut hela dagen. Luva med en stor jacka.. Och inget smink. Ja men rätt bekvämt hade jag de allt. Bara att mobilen dör så fort. Visst jag använder mobilen kankse lite för mycket.. Men inte ska den dö efter tre timmar... Tss
Var ju friskolekamp idh. O vår skola kom trea på innebandy. Och vi vann hejjarklacken, maskot och ngt mer. Vi är ju asbra!!!!✌✌✌✌✌✌
Nu ska jag sova och imorgon lovar jag att jag har ångest och allt annat imorgon inom plugg. Hatar mitt liv just nu. Andra gången jag sitter i duschen och vill aldrig komma ut igen. Vill bort från allt. Det är andra gången. Första var när jag färga mitt hår blond och det blev orange... Då ville jag bort. Denna gång är det att jag har ojämt, hackit hår..
Kankse låter fånigt, men det är hemskt, speciellt när man är så sjuk i huvudet som jag... Det är typ ända gången jag ångrar och mår dåligt av det efteråt... Ajah... Det växer ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar