Etiketter

söndag 15 april 2012

Bara för att jag gör TjugoElva inlägg per dag...

haha, älskar mina inlägg. visst är dom rätt grymma ändå? ne men skärp er... va inte elak nu. min blogg äger ju!!! not... haha ne men ni håller med om min rubrik vah?, i like that!!?
Nej men jag är så där tråkig igen att jag pluggar.. och inte nog med det, MED SISELA. Hahhahaha, går det ett inlägg utan att skriva om Sisela? ... Ja.... förra inlägget. OopS.. ne ni hajjar. vissst? och jag kommit på att jag är lite Ego, alltid en bild på mig i varje inlägg. vad har hänt med mig?! gaaaaSh. en sån där fjortis som tar 50 kort exakt likadana och alla är lika fula och inte ens en bild blir man nöjd med. (hur går det till egentligen..?). En sån där pose som man inte alls ser okej ut, en sån där fjortis som låtsas skriker på kort och tycker man är ascool. eller en sån där fjortis som visar halva brösten och "HEEEJ KOM OCH KOLLA PÅ MIG; JAG ÄR LEDIG OCH BILLIG; KOM OCH TA MIG."  jag har gått och blivit en sån. bara att kolla på mig, bilden här under. så fjortizzzz. var så tvungen att skriva med "z" för det ska se lite fräschare ut. eller vad säger ni, jag är bäst, snyggast och vackrast! snacka vilket bra självförtroende jag har!! så bra att jag skryter det till er. stackars mina kompisar och familjemedlemmar som läser detta, dom kommer skämmas så mycket. och ni som inte alls tycker om mig kommer tycka ännu mindre om mig, för jag är så töntig och allt annat vad ni säger att jag är.... och ni som första gången ever läser min blogg kommer tro att jag är sån här. (Men det är jag väl?..)  ne men skärpning, HALLÅ det är söndagkväll, man får vara såhär sjuk ibland. eller juste jag är ju sån här. hejdåååå. njut av dessa bilder nu, vilken skönhet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar