Etiketter

söndag 22 april 2012

det bästa som finns är att man somnar till lovsång och vaknar av lovsång.

jag tänkte göra ett inlägg igår men min datorn la av... jag blev så arg så jag pallade inte starta om allt skit..
igår var jag på Grand i Uppsala. det var kul, dock stanna jag och lillebror inte kvar länge, han ville hem till syrran, eftersom han inte har träffat henne på ett tag. och jag orkade inte åka buss hem när man är på väg att decka av trötthet. så det var en bra tid att komma hem på. 22:30. haha, jag har blivit så trött på den senaste tiden. förlåt för det. men jag älska att sova. speciellt i min säng.
Det är halvt dött här hemma, bara jag och syran som är vakna. jag har redan ätit frukost, hade inget annat att göra. och nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik och checkar allt annat. jag har inte haft Internet på datorn på två veckor så nu är jag en lycklig liten tjej. så skönt är det och så behöver man inte göra allt på sin Iphone..
orkar inte skriva mer för har inget att skriva om nått just nu...
men därimot måste ni lyssna på. ASBRA! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar