Etiketter

söndag 8 april 2012

Sunday, this is my Sunday

vaknade nyss, vaknade för en gång skull i tid. nu kan jag göra mig i ordning i lugn takt. men jag lovar er, det kommer inte bli så. jag ska till kyrkan nu på förmiddagen. jag går till kyrkan varje söndag. det är viktigt och jag gör det för min skull. mötet slutar ungefär 14.30 och efter det vill jag åka hem till min bror m. familj och träffa dom innan jag åker hem till Uppsala igen. jag åker hem imorgon, vilken tid det vet jag inte. jag börjar skolan på tisdag. usch. jag är skoltrött. så fruktansvärt skoltrött. jag vill inte åka hem till uppsala, jag vill stanna kvar här. med mamma och pappa och bror. jag orkar inte mer. jag orkar inte skolan, det är en sån press. jag klarade knappt av veckan innan lovet, nu kommer det bli värre. nationella prov och allt.. och engelskan, min svaga punkt, det kommer gå kass. och så ska jag läsa boken 'röde orm' eller den ska vara klar nästa vecka, tror ni jag har börjat? ne men jag får ta tag i allt och ta en dag i taget. det är bara två månader kvar sen är det lov. jag slutar den 5 juni. mohahha!

Ne nu ska jag gå ner och duscha och äta frukost. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar