Etiketter

torsdag 19 april 2012

Värre än så här kan det inte bli. . .

Värsta natten ever! Igår fick jag världens mensvärk, världens huvudvärk. Och inte nog med det,, har har världens träningvärk från idrotten i tisdags, träningsvärk på under låret och rumpam. Asså det är hemskt, tänk att må illa o ont överallt och även ha svenska muntligtNP dagen efter.... Jag sov inte en enda blund inatt. Först drömde jag om bla en stor spindel, asså lika stor som en knytnäve och pappa vägrade slänga ut den eller döds den. Shit! Fruktansvärt var det, och vakna flera gånger inatt och det första jag tänkte på var NP i svenska. Och somnade med värk i kroppen och obekvämlighet. Vakna, tänka på svNP, vrida sig, ha ont i kroppen, somna om, fem minuter senare, vaken för jag sover inte bekvämt. EXAKT så har det skett denna natt. Så död. Jag sjukanmälde mig idag, mår inte alls bra. Och den där svNP förstör mitt liv, min sömn!! Rädd för jag inte ska klara av det, jag är så feg när det gäller framförande inför klassen. Varför ska de vara så jobbigt?? Blä orkar inte tänka på skola nu, den förstör min dag, mitt liv. När man bäl satsar blir det ännu mer krävande ger upp snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar