Etiketter

fredag 13 april 2012

Sånt du bör veta om mig?

Jag går igenom dagarna. Fattar knappt längre vilken dag det är längre. Vet bara att jag tar helg idag klockan två. Och att på måndag är det skola igen.... Blä. Jag har ett sår i mitt öra och haft det i två veckor nu... Det fruktansvärt jobbigt och svidande och ont. Ett råd om ni någonsin kommer få ett sår i örat. pilla inte!! Jag har en förmåga att pilla bort sårskorpor eller torkade sår automatiskt när jag inte ens vill det. O efteråt svider det som attan! O börjar blöda... Jaja, kankse rätt vanligt men ingen vågar direkt erkänna att ni verkligen har ett sår i örat. Visst?
Och jag förvarnar er om ni ser mig idag, förvänta er inte att jag kommer se ut som ni tror jag kommer se ut. Snyggingen nr ett eller vad ni säger jag är ... Jag kommer komma som en trasa. Hah nejdå, men nu förvarnade jag er. Jag ser inte okej ut idag bara. Och orkar inte bry mej längre. Vem
Läser denna blogg egentligen? Och vem vill jag egentligen ska läsa detta. Haha antagligen alla.... Men vem lyssnar på mig...

Onödig information älskar alla, visst? Att ha sår i öronen är alltid bra att alla vet om. Haah hej dååå....
Plus så får ni en old pic på mig för har brist på foton just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar