Etiketter

tisdag 17 april 2012

Den där sean banan...

Gissa jag lyssnar på? FEL ! Hah.. Eller? Jag lyssnar på sean den förste banan.
Diggeledihhe här glider kingen in !!! WoOp WoOp.
Han är så dålig egentligen. Men jag är ju sån som lyssnar trots att de är sämst. Ne men det var ju värsta flyt påt. Då måste jag ju lyssna. Man ville hoppa upp och dansa. Sån där dans som inte är så Okej, sån dans som bara jag kan dansa... Sån dans som är sååå pinsam. Sån dans som är sååå ful. De går inte. Men man får ju värsta kicken och vill göra det. Jag är full av energi nu, just denna morgon. Inte klarar jag av att sitta i buss i 40 minuter. Men de blir jag visst tvungen till att göra. Åh... En sak kan jag kan erkänna,... Jag ska vara med på idrotten idag. Typ... Första gången i år.. Haa det är ju det.
Jag har varit "sjuk" varje gång vi haft idrott... O inte ska du läras av mig. Gå o gör dina duktigheter nu så att läraren favoriserar dig. . .
Nu lyssnar jag på young, wild and free. Åh just denna låten tänker jag på sisela så grymma vi är när vi är höga....
Hej då, lev nu ditt liv hejjaåhojja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar