Etiketter

lördag 7 april 2012

Svar på frågor

svar på kommentarer  Inte för att det var så många frågor...


Hej Judith! Du pratar jämt om Sisela men vem är hon egentligen? Beskriv henne eller aah du vet. Man har liksom inte fått veta vem hon är på riktigt


det är hon själv som har skrivit frågan men jag ska väl svara ändå? jag träffade sisela för två årsen på konfirmationsläger. jag kommer inte ihåg hur. men det blev bara att vi var med varandra. det klickade antagligen bara. jag kom ihåg att hon hade en turkos t-shirt som var ny. Hon tyckte den var jätte snygg, hon hade den varje dag typ. jag tyckte också den var fin. matchade hennes ögon. jag drogs väl till henne för att hon var så speciell och inte var som de andra och passade mig. Hon var min typ. jag bodde ju i Ödeshög då och hon i uppsala så det blev ju inte så mycket snack, vi träffades dock på konferenser på Livets ord. men när jag flyttade upp till uppsala blev såklart vänner på nära håll. mer än vi anade. nu bor vi tre minuter ifrån varandra. en sån kompis man alltid drömt om när man var liten, har jag nu. vi går inte på samma gymnasium men vi umgås efter skolan några timmar om vi har tid. vi har kommit närmare varandra detta år. Sisela är den enda vän som jag vet, att jag inte kommer förlora. att JAG vet att hon inte kommer lämna mig. ska jag vara ärlig så har jag varit svårt att få vänner. fortfarande. jag hade jätte fina vänner i högstadiet, och jag älskar dem. men sisela är på en annan nivå om ni förstår. sisela är en person som får en att le. man kan tro att hon är hög på heltid. envis. som jag. hon är PERFEKTONIST. det är sant. men det är bara gulligt. hon är som en syster för mig. vi bråkar och de är oftast jag som tänker sjukt, som ingen annan kan tänka. och när sisela är sur, då är hon sur och går inte att prata med. man får bara lära sig hu hon är. precis som alla andra människor. man förstår henne oftast. vi har samma humor. hon är en vän man kan göra allt med utan att skämmas.  
vi har skrattat, vi har gråtit, vi har bråkat, vi har saknat, vi har tröttnat. 


  Saknar dej jooodith!! Jag vet ju typ allt om dig men.... 1. Är du kär i någon just nu? 2. Vilken är din favoritfärg? 3. Lovar du att ge mig frukost på sängen när jag bor hos er? PUSS <3


1. nej jag är inte kär i någon, inte så kär att känslorna bubblar över och inte vet vart jag ska ta mig till. men jag gillar en. som jag gjort väldigt länge men inte insett det själv typ. fören nu. men det kmr inte bli ngt. men men, lite för privat för att kunna skriva det här på bloggen. nu kommer jag få massa frågor från familj och vänner. men tänker inte säga ett ord. bara så att ni vet;)
2. haha, allt det där med färger asså... vit och svart kankse? jag gillar inte färgglada kläder, de undviker jag helst. men gul och röd gillar jag på saker och sånt. inte kläder. 
3. haha, jag kan inte lova dig något, men jag ska försöka. om jag har så stor ork på morgonen att göra det. puss!;)

NU har jag en fråga till ER!
vill ni att jag ska skriva mer eller ska jag fortsätta som jag har gjort? :)
tryck på *like* om ni vill att jag ska skriva mer.
tryck på *dislike* om jag ska fortsätta som jag gjort. 
ngt annat, bara kommentera!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar