Etiketter

tisdag 27 mars 2012

stay, and i stay with you.

klockan är snart åtta och jag har inte riktigt börjat pluggat än. och det känns sådär.
för jag vill träffa min lilla vän. eftersom jag inte kommer träffa henne på lovet. jag åker hem till Ödeshög på fredag. och jag har massa plugg. så detta är ett svårt val. jag tycker inte att plugg ska tynga ner en och inte kunna göra saker och ting. det är ju klart. jag går ju på gymnasium och plugg ingår i hela paketet. men dom lägger upp de hela lite fel. 4 prov på en vecka. lite fel va...?
NeMenOrkaSnackaOmPluggSkitTråkigtNeMenOrkaSnackaOmPluggSkitTråkigtNeMenOrkaSnackaOmPlugg


Ibland vet man inte riktigt vad man håller på med.
Ibland fattar man inte på sig själv...
Att man gjorde om samma misstag som förra gången

it could be better
       
but i have hope
for better days 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar