Etiketter

söndag 11 mars 2012

Skäms Hur Jag Tänker Hatar Hur Jag Handlar?

Iband förstår jag mig inte på mig själv. Men jag hoppas att man inte måste göra det hela tiden. jag avslöjar de för hela världen nu så vet ni en till sida om mig. jag har inget samvete. nu var det sagt och jag skriver inte detta för hela världen ska se hur jag är. bör bara skriva ut och förklara att detta är en del av mig. självklart har jag samvete med inte så stort. jag kan göra allt utan att få dåligt samvete. jag kan fuska. jag kan ljuga och stjäla, jag kan göra misstag med flit. jag kan göra allt utan att få dåligt samvete. men jag gör det inte. även om jag är helt bedövad och inte känner något samvete vet jag vad som är rätt och fel och vad jag vill göra. jag ljuger inte. jag stjäl inte. fuskar det gör jag(prov) men det får jag ju bara skylla mig själv i så fall. jag försöker undvika göra misstag med flit. men det kan ni hålla med om, det är inte enkelt. Mitt samvete är kanske är bedövat men jag själv mår inte dåligt av det. människorna runt om mig klarar jag däremot inte att skada eller såra någon. de är dom som får mig att stå upp. varför skulle jag skada dom. när jag gör ett misstag med flit mår jag inte dåligt av det jag gjorde utan mer att dom runt mig som älskar mig inte tycker som jag och gillar inte de jag gör, de mår jag dåligt av.

Visst skulle man önska sig ett rent samvete. men nu får man leva med detta och jag mår fint. inte det. orkar bara inte att jag gör som jag gör ibland. som sagt. jag förstår mig inte på mig själv ibland. Bye



går vidare. det gjorde jag för längesen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar