Etiketter

lördag 10 mars 2012

OMG OMG it's a wonderful suprise

Wow! Amanda! du är äntligen sjutton år. och denna dag är din dag. gör å att det är din dag. visa alla att det är din dag. du föddes för sjutton år sen. utan dig skulle ngt fattas. jag är så sjukt tacksam att jag har haft/har dig i mitt liv. du ska bara veta att jag älskar dig och du är den bästa i hela världen. inte bara idag. utan alla andra dagar om året med. men idag är firar vi dig med extra. grattis bästis, saknar dig så sjukt och sakna mig inte för mycket nu, för du ska ha roligt idag. och förlåt att jag inte är hos dig iår heller. känner mig så dålig. 
grattis bästa vän!
hurra hurra hurra hurra HURRA!!(a
kolla lite bilder och lyssna på låten. den får mig att tänkapå dig. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar