Etiketter

torsdag 15 mars 2012

Holds his hand too tight

Lyssnar på Forest gump- Feather Theme- Piano Music
så avslappnade och skön musik. jag gillar det. man blir inte alls stressad utan bara njuter. så ska man ha det ibland. Sitter här på stolen och vet att jag måste plugga vidare men jag tänker lite till. om ingenting. skönt. väskan är redan packad. imorgon bär det av till Ödeshög. gilla. inte för att man hinner göra så mycket på två(tre) dagar. men jag hinner träffa mina föräldrar. viktigast.sen alla kompisar får jag träffa på lovet. hoppas ni står ut. om ni vill träffa mig i helgen. kom till kyrkan, där lär jag vara halva min tid. och på bynn imorgon kväll/natt. bye

Här är en annan låt.(inte från forest gump albumet)
forever and always- parachute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar