Etiketter

fredag 2 mars 2012

If You Ever Could Understand

förutom att min mobil överlevde idag har jag levt i en annan värld idag. det är bara så. jag tycker skola är så fruktansvärt onödigt att ha på Fredagar. jag har inga viktiga lektioner, eller vi gör inget viktigt eftersom alla vill ta helg. Neh men ni fattar. Jag hänger inte med. Lever som sagt i en annan värld på fredagar. I en annan värld då är man i sina tankar hela dagen. jag gillar att lyssna på musik och tänka, det gör väl alla? kan säga så här, alla gör dumma saker. men jag är annorlunda. jag vet att jag gör fel men gör de ändå. jag har inte ens en anledning till att jag gör de. men jag vill göra det men det kvittar om jag inte gör det, men varför inte göra det? jag får ju i såna fall skylla mig själv. visst? jag är sån och kommer nog alltid vara sån, jag är en sån som ingen förstår sig på, och kan inte heller acceptera att jag gör som jag gör. och alla försöker rätta till mig, berätta för mig vad som är fel. om jag har beslutat mig att göra en sak tänker jag göra det oavsett anledningen. det är inte så att jag inte lyssnar på er som försöker hjälpa mig, jag tar in varenda ord ni talar om för mig. men ni kan inte begära att ni ska se vad som sker hos mig. och jag kan inte uttrycka mig hur jag känner mig, jag försöker hela tiden att göra det för min bästa vän och syster. men ni förstår inte eftersom jag inte fått ut de jag velat få ut. jag är så tacksam att mina närmaste vänner inte kommer lämna mig för att jag är sån. inte för att jag har så nära vänner som vet Allt om mig. men det kan ju bero på att jag valt det själv. fäster mig vid en, kommer alltid vara där. men så är det ungefär. jag är en annorlunda tjej. jag är inte den som sluter sig till en "grupp" vid vänner, jag är outsiders och väljer det själv. jag trivs att gå omkring och är med alla. bara vänner. behöver inte bli mer. annars blir jag så bunden o får panik. jag vill ut och göra som jag vill. EnsamVarg. jag kan nästan hellre sitta ensam hemma och ta det lugnt än att åka ut och göra något med vänner. Nej jag är inte Emo. trivs bara. jag tycker inte det är tråkigt helt enkelt. har varit ensam hemma ända sen klocka 15.30. de fick mig att grov städa hela "lägenheten". nu blir syster glad. 








FREE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar