Etiketter

söndag 18 mars 2012

Jesus, Jag lägger ner mitt liv för dig

Det har varit en bra helg. Kom till ödeshög klockan 14:00 och då åt jag god mat.(bra o veta) sen hann vi inte göra så mycket innan vi var tvungna åka hem, ut med hundarna, åka till linköping och hämta syrran. Lördag fikade familjen i skänninge(staden som skulle blivit sveriges huvudstad) sen kl 14:00 var det ju 70års fest, det var roligt. Träffa fina vänner(inte alla, men många). Söndag var det söndagsmöte, bra möte och fy vad jag mår bra när jag är i denna kyrkan med min familj. Efter mötet visste vi inte hur jag o syrran skulle komma hem till uppsala så vi åkte hem till mamma o pappa och jag hann hälsa på lammen o åt godmat!(inte lammkött..) nu sitter jag i bilen och mot linköping, ska åka bus4you hem. Hemma vi halv två. Men kan sova på bussen. Så jag kommer inte bli så trött. Jag kan inte lägga upp bilder på mobilen o det stör mig. Menmen , blev ett onödigt text inlägg. Bye

1 kommentar: