Etiketter

tisdag 13 mars 2012

ouch! I have lost myself again..

Spenderat min dag med Sisela. som jag skrev. hon gör mina dagar nu för tiden. Asså ärligt talat. utan henne skulle jag vara vilse i skogen. hon kanske inte alltid gillar de jag gör men hon är där för mig, hon lyssnar, hon försöker lyssna. även om hon inte ens själv klarar av det. hon vill inte lyssna. hon vill bara skrika åt mig och säga till  mig att skärpa mig. eller bara gå iväg och inte alls vill höra.men hon lyssnar ändå. hon kanske inte ens lyssnar. Men hon går inte när jag behöver henne. Hon stannar kvar när jag inte ens ber henne om att hon ska stanna kvar. De gör så mycket. därför är jag så glad När jag är med henne. gladare än någonsin när jag är med henne. För hon stannade.



1 kommentar:

  1. Hahah vad söt du är Judith. Jag lyssnar eller aah jag försöker lyssna och sen vill jag inte lyssna men jag gör det ändå...It doesn't make sense. ;) I will always be there.

    SvaraRadera