Etiketter

fredag 30 mars 2012

Så är det

Sitter i sängen orkar inte göra något, har en halvtimme på mig att fixa mig...
Två prov idag, helt slut. De får gå som det går...
Idag åker jag och syrran hem till ödeshög. Det ska bli skönt tror jag.
klockan två idag så tar jag lov! Påsklov! Så fruktansvärt skönt! Skulle inte orka en vecka till. Så idag ska jag göra proven sen ska jag glida igenom de två sista lektionerna. Efter skolan så ska jag hinna åka hem och äta lite och träffa min sisela innan jag åker. De är ett måste! Kommer redan sakna henne på månda igen... Eller ngt. Tro mig! De är inte så bra tror jag inte. Men grejjen är den att vi går inte på samma skola, hon går på jensen och jag livetsord. Och sen oftast så hinner vi bara träffa varandra på bussen någon gång eller några timmar på kvällen. Denna vecka har vi bara träffas och pluggat. Så de vi saknar är nog att vara med varandra mer än tre timmar och inte plugg inblandat. O helger träffar vi heller inte varandra.
Aja men vi älskar varandra ändå. ; )
Nu måste jag skynda mig. WoopWoop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar