Etiketter

måndag 12 mars 2012

Rape!

Mohahah, Judith glömde logga ut från Blogger innan hon gick hem så jag passar på att skriva några rader här. Judith har tillbringat de senaste 2 timmarna här hemma hos mig. Vi pratade, skrattade och hade roligt(som vanligt). Jag ville bara säga att Judith är världens finaste vän och hon kommer alltid att vara en del av mitt fula liv ((skämt om ni inte fatta det)(Det där var också ett skämt om ni inte fatta det heller)). I alla fall hon glömde hennes skelettpapper. Hon gjorde det säkert med flit för att jag skulle börja träna på alla 200 ben som finns i kroppen...Sternum...Scapula...hahah ni har ingen aning om vad det är, haha äntligen något som jag vet som inte ni vet. Nee vad håller jag på med (detta skulle vara ett inlägg till Judith och nu sitter jag och skriver om ben...vad i...) Sorry sorry Judith precis som du sa till mig. ;) Alla är vi inte perfekta, inte heller din engelska lärare som tror att hon är något. God natt Judith! <3

Checka även in hos www.siselalinnearosman.blogspot.com
Är ett måste på Judith begäran!
Lyd henne!

Kram
Sisela


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar