Etiketter

torsdag 15 mars 2012

Nej, jag hittar ingenting, Ingen groda som blir min prins

sluta 11.20 idag istället för 17.00. det känns bra faktiskt. kom hem klockan ett ungefär och tog ett mellanmål och satte igång med plugget direkt. det känns som att inget blir av. men de gör det nog. vi har så mycket nu innan lov. du med antar jag. jag känner mig rätt redo för hinduism provet imorgon och matte provet gick bra. nu ska jag börja med idrotts provet som är på tisdag. har även två böcker att läsa ut på tre veckor. inte min grej. och engelska intervju till nästa vecka, shit. orkar inte babbla upp allt. de var bara en liten bit av all pluggande. ska ta en vitamin drink med hallonsmak och sen fortsätta plugga. sen klockan fem drar jag hem till min bror jonas m. familj. min dag och rätt flitigt ändå, för att vara mig.
 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar