Etiketter

torsdag 22 mars 2012

antingen täppt eller rinnande.

snorig och hostig tjej idag. du vet när man har precis tjutit och det typ svider i ögonen och lite snorig samtidigt. all energi har ju förvunnit för du grät nyss. så du vill bara lägga dig ner och vila. ja men typ så har jag haft det hela dagen. ögonen kanske inte har svidit men det känns som jag har gråtit och försöker återhämta mig. exakt så hela dagen. plus med nysningar och nys attacker som aldrig blev en nysning (ni fattar). helt slut. antingen täppt näsa eller rinnande näsa. hur mycket snor finns det i en näsa egentligen?! det tar aldrig slut. och att nysa och hosta och snyta sig samtidigt rekommenderas inte. men jag har varit glad ändå. solen sken ju förfullt och våren kändes på riktigt. fattar du? PÅ RIKTIGT. så sjukt, det kändes som riktigt. förutom marken. kall blöt och lerig. inte för att jag går barfota och trampar i en lerhög... (tss..)
haha helt random låt som jag hitta på spotify. 
man blir lycklig av sol och värme. man skiter fullständigt i om man är förkyld då!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar