Etiketter

fredag 20 juli 2012

T ä l t a


Foto: Fullpackad cykel! En minicamping med friends! here we goo! #lovely   http://instagr.am/p/NQ-c3OSM2t/

"Minicamping"
Så trött tjej, men så glad. Allt blev lyckaT! Jag tältade med några kompisar. Vi hade jätte kul. Dock blev det inte så många bilder. Men men.. Det blev kanonväder. Det stod att det skulle vara regnväder men det blev till och med strålande sol idag, så nu har jag solat och fått lite färg på mig. När vi kom hem ungefär klockan 14.00 så var jag helt slut! Så jag somnade typ direkt! Och vakna vid 19:00 och duschade direkt. Nu sitter jag här, TRÖTT och jag är helt hundra på att jag kommer sova så skönt inatt eftersom jag inte sov en enda blund inatt... trots att jag tog hela platsen.. enligt alla andra... vi sov 5 personer i ett två manna-tält, kaos säger jag bara.






himmelen liksom öppnade uppp just för oss... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar