Etiketter

söndag 22 juli 2012

si så där affroo...

imorgon börjar jag jobba i tre veckor framåt.. så jag bor i en lägenhet för tillfället. sådär rätt ensamt men rätt skönt ändå. jag får sköta mig själv utan ha någon annan runt mig och tala om för mig vad jag måste göra. jag får ..nästan.. göra vad jag vill nu.. och jag äger på att sköta saker bara jag får bestämma själv. sköta allt själv. nu har jag allt i lägenheten som jag behöver. förutom en sak! en BORSTE till håret... värsta ruffset. (kolla bilderna..) får väll ha uppsatt i toffs... för det är inte direkt fint. affro är fint men inte på mig.
ska laga mat nu. mohahah köttbullar och makaroner is the shieeeet!! 
tjoo




2 kommentarer:

  1. Just nu lottar jag ut en valfri kamerarem på min blogg som gör din kamera lite mer personlig :D Var gärna med!
    http://byfia.com/2012/july/tavling-vinn-valfri-kamerarem.html#comment

    SvaraRadera
  2. Dina trosor synns igenom klänningen. ;D

    SvaraRadera