Etiketter

lördag 21 juli 2012

man har ingen tidsuppfattning på sommaren..

lördag, bland de slappaste dagen på en vecka, trots att det är sommarlov och att alla dagar är som fredagar så är just denna lördagen speciell. för på måndag börjar jag jobba och då måste jag börja ha rutin på min vardag igen. jag måste ha koll på vilken dag det är, jag måste hitta tillbaka tidsuppfattningen. jag måste gå upp halv sex istället för 9... jag måste laga mat varje dag. jag måste gå lägga mig senast 23:00 för att kunna vara levande dagen efter. men jag är glad att jag inte jobbar på helgerna. då jag ska sova till 12.00 bara för att liksom...
men jag är faktiskt rätt taggad att bo i Ödeshög i fyra veckor och jobba. även om landet är världens bästa plats så vill man variera vart man är någonstans. som ni har förstått så bor jag så långt in i skogen så att det inte går några bussar där, å när man inte har något körkort så kommer man faktiskt ingenstans, och föräldrarna kan inte skjutsa mig heller, för de jobbar. och cykla... pff nej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar