Etiketter

måndag 2 juli 2012

DU OCH JAG BROR. foreveralone

att äta nyttigt varade inte så länge... vi gjorde kladdkaka ja och bror.. gott och onyttigt kan jag ju säga, jag som trodde att jag hade börjat om och startat om livet med lite nyttigheter. men nejnej.. kommer aldrig bli av med den där kladdkakan. kladdkakor är gott och svårt att bli av med. de jobbiga med kladdkakor är att de är Så enkla att göra och jag är expert på det. tro mig. bara jag inte blir tjock och rullar fram om tio år så är det lugnt. sitter i sängen med min bror och gör inte ett piss. vi har varit ensamma hemma, ingenstans att ta vägen, eftersom ingen har körkort eller bil eller moped... så har vi inte kunnat göra någonting. jo möjligtvist retat varandra. usch vad min bror går på nerverna. han reta mig med flit. inte för att jag ska säga något... men har man tråkigt så får man retas! jaa.. detta var lite föör onödig information men du fick vetat i alla fall.
DU GÅR MIG PÅ NERVERNA MEN LÅTER DIG VA I MITT RUM ÄNDÅ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar