Etiketter

fredag 20 juli 2012

Gör det bara, det är enklare än du tror.

en kompis är med i en panta-mera tävling, och den som får mest "likes" vinner. jag är inte bäst på att informera så jag kopierade min kompis text så ni förstår vad de hela handlar om.

Hej!

Detta gör jag i ett sista (kanske näst sista) desperat utfall till att försöka, tillsammans med er, vinna panta-meras remix-tävling!

Som en del har hört och förstått, vinner man tävlingen genom att få flest "likes", så jag rekommenderar er varmt att klicka på den här länken:

http://hit.pantamera.nu/user/822?delta#.T-MfygT5-jA.facebook

Där kan ni sedan spela upp min remix, och om min remix föll er i smaken, får ni mer än gärna klicka på "gilla"! (även om min remix var det värsta ni har hört, får ni ändå klicka på gilla!) :)

Till höger om mediaspelaren hittar ni en facebook-symbol, klickar ni på den kan ni snabbt och enkelt dela länken med era vänner! :) 
Om det inte är till ert besvär rekommenderar jag också att ni bjuder in era vänner till det här eventet! Alla ska med!

Tack på förhand! :)
klicka på denna länk! http://hit.pantamera.nu/user/822?delta#.T-MfygT5-jA.facebook
och klickar pågilla knappen. om du gillar låten , och om du inte gjorde det , gilla det ändå. Enkelt. jag testade och det var super enkelt. gör det bara.

han är hur grym som helst och han är värd dessa likes. så tänk inte att du pallar inte eller inte bryr dig. Börja bry dig. nästa gång kanske det handlar det om dig.  KLICKA PÅ LÄNKEN!!!!!! OCH GILLLA!!!!
NU!!!
gör det inte för min skull utan för hans skull!
Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar