Etiketter

tisdag 17 juli 2012

Bullet - Hollywood Undead

jag hann att rida på min häst idag. och kollat film. vill ni veta en till sak? en sjuk sak? jag och brorsan åkte moped i SPÖREGN bbara för att vi var sugna på lite godis. . . vi åkte 2 mil i spöregn för lite GODIS! haha, så sjukt, det bara öste ner men så fort jag var två km meter från hemmet så sken solen.. wtf ? ajaa, man vet i alla fall att där jag bor, alltså här på landet, så regnar det inte lika mycket som alla andra ställen. . ,eller aa... man kan ju låtsas att det är så.. jag kan erkänna en sak att det har varit kanonväder här hemma i 2 DAGAR nu. hoppas det är resten av veckan. hoppas väderrapporterna ljuger för oss. för det vill man alltid när det visar dåligt väder.. fast denna gång är det ett undantag, för på torsdag blir det grill med kompisar och övernattning, då vill man ju helst undvika regn. vissst?
nu ska jag sova för imorgon blir det mer arbete, arbete som man inte visste fanns... livet är bra jobbigt på sommaren.
här kommer en låt som är nice, en kompis visade mig den. asbra
Bullet - Hollywood Undead

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar