Etiketter

lördag 14 juli 2012

nej inte alls

Shit , det kändes som en evighetssen jag var och bloggade, men inser att det var senast torsdag jag bloggade. men det är väl att jag har inte varit vid en dator sen onsdags. haha. jag kan klara mig utan dator OCH mobil. absolut. men det är väl inget fel att sitta vid datorn när det finns tillfälle för det. känner jag själv att jag är beroeende av något(negativt) lägger jag av med det direkt. ni får nysa åt mig och får tro vad ni vill men så är det.
 Idag skulle skulle Ingen klara sig utan en mobil, det kvittar hur mycket 50+ säger att dom klarar sig utan, dom gör inte det. visst, några dagar, men de behöver lika mycket som ungdomar, ta kontakt med andra människor, vi är ju som sagt på något sätt beroende av att kunna höra av sig snabbt. förr tog det ju 20 år typ innan de fick brev idag får man ju panik av att man inte har svarat på tredje samtalet. eller inte har hört av sig på flera dagar. fast,, man kan ju vara beroende av mobil av onödiga sms och spel som oftast ungdomar lider av. jag ... som också är ungdom lider kanske inte av samma sak. jag har inte ett enda spel på min Iphone, har jag ett spel, raderar jag det efter en månad för jag har tröttnat. sms skickar jag bara nödvändiga sms. dock Instagram kan vara farligt... nog om detta,
har varit hos min bror m. underbar familj. har haft det kanon! sovit i husvagn med mellan sonen Jacob, i trädgården, det var mysigt, dock blev jag väckt några ggr av hans snarkningar...
 Jag har varit barnvakt åt yngsta sonen William. Goaste ungen finns inte. Jag har hjälpt brorsan med bygget, haha om det var till någon hjälp. sen har jag bara tagit det lugnt och myst.

nu är jag hemma hemma hemma med lillebrorsan och pappa och lyssnar på Justin Bieber.
ha det gott!

jag vill ha SOL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar