Etiketter

måndag 23 juli 2012

Öppen toalettdörr

Det första jag gör när jag kommer hem är att gå på toa med öppen toalett dörr...bland de skönaste som finns. Varför vara låst eller stängd när det ändå är du hemm liksom? Egen kägenhet i the hiiiiet, you know.! (trött tjej..) Första arbetsdagen avklarad! Känns som jag redan har jobbat i 20 år. Haha, dom första fyra timmarna brukar jag ju vanligtvis sova. Så denna dagen har varit lååång men hr halva kvar å spendera. ✌Men med vem? Sitter här hemma med min chipspåse, (chipspåsen fick jag gratis från ica...)
Helt ensam. Rätt skönt å bekvämt men inte tillräckligt. Haffar väl upp någo, ngn uteliggare.. Eftersom jag bara ar en vän.. (chipspåsen...) Sisela!!!
Haha nejdå! De finns jätte många vänner där ute, jag ska bara hitta dom först!
Komsi komsi, ni får lite av mitt chips!
Å ni måste acceptera mitt ruffsiga hår för att komma hit. Tjooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar