Etiketter

tisdag 19 juli 2011

vi bytte nummer, vi flytta långt bort, jag vet nästan inget om dig

cykla och bada med killarna här hemma, trots att jag inte var bad sugen så gjorde jag det för deras skull. en konstig anledning så gör dom bara olika saker när jag är med, liksom det är ju dom två som är med varandra, jag är ju bara arons syster. haha. dom blir sura i alla fal om jag inte är med. men det var jätte skönt i vattnet, vart förvånad typ. imorgon hooppas jag på att jag hinner och bada innan jag flyttar ner till ödeshög. men det kommer bli chill att bo där nu ett tag. synd att jag inte kan ta bilder, för bloggen blir lite trist när det bara är massa text, det kan ni vell hålla med om. det tycker jag i alla fall. men min mobilkamera suger så jag har ingen. aja , ni får leva med text till på lördag :)

men jag kan bjuda på en gammal bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar