Etiketter

måndag 11 juli 2011

en bra dag .. eller?

först cyklar vi två på en halvtrasig cykel(väldiggt jobbigt) sen så badade jag med mina glasögon så dom ligger på botten någonstans i Lora Sjön. på kvällen är aron och jag lite små sjuka i huvudet, vi tänkte klättra upp på ett av ute husens tak. jag vågar ju självklart klättra upp först, och självklart vågar inte aron. men problemet var hur jag skulle komma ner. jag kom ner till hälften sen fick jag panik för jag satt helt fel. om jag skulle släppt händer skulle jag dött, så tänkte jag! så jag rulla mot de lilla taket där bror stod och faller rätt ner och de lilla taket går sönder.. ena mitt ben åkte ner. så jag har sår på mitt ena lår. snacka om typ chockad jag var när benet åkte igenom taket, kunde inte andas. haha. sen klättrade vi på ett annat litet tak där det fanns omogna körsbär så vi läkade så mycket vi typ orkade. vidrigt till slut. när man är rastlös, då vill man göra något som man inte alls brukar göra. i alla fall JAG.
 imorgon ska jag vara med Elin! och så ska jag Panta burkar. yay..!

(förlåt att jag inte lägger upp ngra bilder, mnen har ingen kamera, som sagt, syrran har den i italien..)
puss o kram

2 kommentarer:

  1. Sexigt?? Hahha brunhårfärg under fötterna (y)

    SvaraRadera
  2. men alltid ;) hahah ja tänkte oxå på det xd :D

    SvaraRadera