Etiketter

måndag 18 juli 2011

kladdigkladdkaka

mer än hälften av mina saker i mitt rum slänger jag bort. allt är bara massa onödigt skräp.  och just nu orkar jag inte göra något så det är jätte stökigt i mitt rum. careface. kommer vara hemma ensam till klockan 5 imorgon, BORING! funderar seriöst cykla ner till ödeshög klockan två-tre imorgon. då har jag ju något att göra och sen så kan jag ju träffa mina kompisar. som jag gärna vill! 
nu tänkte jag ladda ner någon bra film som jag kan kolla på ikväll sen efter detta tänker jag nog göra en kladdkaka. inte för att jag är sugen på choklad men det inns inget annat o göra hemma... 

Ingredienser
2 ägg
2.5 dl socker
4 msk kakao 
2 tsk vaniljsocker
100g smör
1 dl mjöl
1/2 tsk salt

175 grader
15-20 minuter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar