Etiketter

söndag 17 juli 2011

jag älskar dej korv

aron du är så söt!! jag orkar värkligen inte! sure du är VÄRLDENS jobbigaste bror man kan ha. tjallare, p12, tönt och massa mer som passar bra till dej. men vadå, de få stunderna när du är glad älskar jag dej mest. jag garvar åt din humor och din söthet, allt du gör blir så typiskt dig! de få stunderna när du är glad är oftast då vi äter med mamma o pappa. blir du tillsagd för att vara tyst för att du är så löjlig och  får utskällning trots det beror på mig.. HaHa, de få stunderna när du är glad de är då den lilla söta bror kommer fram, som aldrig skulle gjort något fel, som alla vill kramas med, som alla tycker om. bara du kunde sluta växa och bli yngre än 10år. men det kommer bli skönt att slippa dej i två år nu. men självklart kommer jag sakna våra stunder då v var galna och härja omkring ionödan, eller när vi cyklade två på en cykel, och varje gång du blev sur på mig för att vi skulle göra något tillsamans men ångrar mig. och alla dina utbrott...
men det är lungt, du behöver inte sakna mej ;) för jag vet att du älskar charlotta mer än mig;) <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar