Etiketter

torsdag 21 juli 2011

spegel spel på väggen där

gårddagens: vi städade ut gamla toaletten på övervåningen, så mycket skräp, så mycket minnen när man var liten. vi slände mer än hälten. jag är en sån person som inte gillar att spara saker, jag gjorde det när jag var mindre, men nu är det bara störande ivägen. kankse både bra och dåligt. syster Alexandra kom hem till oss och hälsade på, eller hon skulle lämna bilen. alltid lika kul träffa henne. jag fick lite kläder och en parfym, mumma ;)
sen åkte vi ner till ödeshög och köpte snack aron och jag. och vi cyklade på vår enda cykel för att bada. att vi orkar sånt. efter badetkollade vi på två filmer, karate kid och arthur. karate kid var klart bäst men ilmen arthur var skön. klockan var två när vi la oss, jag vakna mitt i natten för att min stora spegel åkte ner. lite lustigt, den har klaratav att hänga uppe på väggen i ett år nu. hmm?  orkade inte blogga igår, sry.
idag: vakna tolv, ups. tog en ducsh, kollade på Tv med mamma, två pogram stargate och atlantic. science fiction det gillar mamma och jag. aron och jag har gått ut med wilson, en lång promenad, stolt!
 jag måste plocka upp min spegel och städa där och plocka iordning allt som jag ska ta med mig för idag ska jag flytta och bo i ödet" i tre veckor. pappa kom hem nu från sitt jobb så nu blir det att umgås med honom tlls han ska sova, och jag måste nog äta för det har jag inte gjort idag. ikväll blir det vell att sova tidigt ellerså ska jag köpa en pizza. puss hej!





(Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar