Etiketter

onsdag 6 juli 2011

mu bä dubbelkvack dubbelkvack

hejsan alla glada, är lite seg idag men det ska vi ändra på när jag kommer vara med Elin. vi hittar säkert på ngt bus ska vi nå se. jag har tänkt äta pizza idag och Elin vill. och sen så ska vi köpa hår färg. sista dagen med blont hår. vissa gillart o andra inte. Antingen  blir det mörkbrun eller ljusbrunt. och sen så ska jag kippa Elins hår =O jag fattar innte att hon ber mig, jag är inte direkt expert på sånt.


haha en rolig SAK. min lillebro som är 14 år satt imorse och kolla på barnpogram och sjöng på låtarna, utantill! haha lite kul.

2 kommentarer:

  1. ELIN DEN BÄÄÄÄSTTA ;*6 juli 2011 kl. 13:36

    MU BÄÄ DUBBELKVACK DUBBELKVACK, OM DU HAR FÅTT EN SVACKA!!!!!! RORRI EN RacerBIL RORRI MED VINNANDE STIL!! jag kan oxå (a)

    SvaraRadera
  2. men det sjuka var att han sjön HELA LÅTEN, ahah jag kan oxå lite om ja ska erkänna(A
    men rorri är lite kul att se på xD

    SvaraRadera