Etiketter

tisdag 19 juli 2011

gjort om allt

nu har jag gjort om allt på min blogg, eller nästan allt. gjorde om designen totalt sen så ändrade jag tll- "www.juddan.blogspot.com". även min profil gjorde jag om. nu får det vara såhär ett tag och jag tänker inte ändra. eftersom jag flyttar snart till uppsala i tre år(om inte mer) så börjar jag på nytt. och det känns bra. men sommarlovet är ju inte slut än men vecka 30 börjar jag sommarjobba, och kommer ju inte kunna uppdatera bloggen så mycket men detta menar jag inte att jag inte alls kommer skriva något, för det kommer jag. under de veckor jag jobbar ska jag flytta ner till ödeshög och bo med syster alexandra som jobbar på samma ställe som jag. så jag flyttar imorn eller jag hoppas på ikväll.
ha det så bra alla!
hejdå:)
jag har ingabilder eftersom syrran har kameran i italien, surt äre. men hon kommer hem på lördag, så det blir nog bra. hon har ju lovat att ge mig en sak ;)

2 kommentarer:

  1. HAHA hon skulle ju ge dig ett armband ;)

    SvaraRadera
  2. -.- ett armband?? sa ju att hon inte skulle ge mig det ! haha ja xd

    SvaraRadera