Etiketter

torsdag 14 juli 2011

Jag vet allt om dej

Har och ärhos elin nu , det är kul. I tisdags så var i i ödeshög, träffade kevin, richie,anton, admon mm. Det var kul för vi åkte till storalund och bada. Det var kallt men det var vågor, jätte kul. Sen käkade jag elin och kevin pizza. ( andra gången för mig på samma dag, fet??) aja sen kom vi hem på kvällen och vi la oss typ vid två. Onsdags så åkte vi till jönKöping för att shoppa lite. Jag hittade en jätte fin klänning , top, baddräkt och trosor. Det var kul, ofc. På kvällen var det bön i kyrkan så vi var barnvakt, det var sådär najs. Idag ,o så red jag med elin, hahah jag ramla eller gled ner från hästen, haha. Fastvjag red barbacka.. nu har jag vaknat och jag har sovit as skönt förutom alla flugor som har stört min sömn.. Elin sover än och jag låter henne sova. Hon vaknar nog snart. Idag ska jag åka hem och det blir vell vid två, tre eller något, tråkigt för jag vill hänga med elin till väderstad idag. Men det får bli en annan dag.. Aja, nu har elin vaknat i alla fall öppnat ögonen. Puss hej, leverpastej. Bilder kommer någongång. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar