Etiketter

torsdag 7 juli 2011

klockan är 18:00 och jag skriver ett inlägg

tjoheeej! nu är jag hemma efter två dagar med bus elin. det har varit hur roligt som helst. först var vi i bynn och träffa trevligt folk och handla lite och köpte pizza. när vi kom hem var det dags att KLIPPA varandas hår och FÄRGA det! Den Ni! ni ska få se resultatet när jag har fått tag på bilderna, och de kommer jag få senare ikväll. vi klippte ju håret men det var mest toppning och elin lugg, snacka om att jag blev stolt och försvånad. sen dygna vi hela natten och jag var inte trött en ända gång.  vi färga och klippte, tog kort inomhus, kollade på en film(disturbia), åt mat, gick ut och tog kort. men vi somnade klockan 9:00 till 11:00. haha FAIL! aja, tror att det behövde, för elin var lite flummig idag men annars var det helt okej. vi har bakat tårtbottnar till ett bröllop. det gick bra.
haha är bara tvungen,  sa olika repliker omedvetet under vi dygna osm fick elin och även mig själv att skratta.

"jag sitter här och sväljer kulor!!..."
"ska vi byta ställning nu eller??"
"elin, du sover som ett (miss)foster!!"

haha jadu, trötta ? ;o

som sagt ni ska få se bilder , jag lovar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar