Etiketter

söndag 16 september 2012

morgon/natt människa?

vadå vakna 10:00...?!?!??!
jag ville ju sova minst till klockan 14:00!
neee visste att jag skulle gå vid denna tid oavsett vilken tid jag la mig inatt (2:00..) , på konstigt sätt så klarar jag inte av att sova längre än tolv, om jag lägger mig runt tolv så vaknar jag åtta. ALLTID! lägger jag mig senare klart jag sover mer, men inte mer än tolv på dagen. åsen är jag väl en MORGON människa. och självklart en NATT människa. vet inte hur det går ihop men vem har sagt att man ska förstå det. jag har mycket energi har jag också märkt, en väldigt bra fördel! nu säger jag inte att jag INTE är trött nu för det är jag. jag vill sova tills jag har sovit ut. och inte nog med det, JAG HAR ONT I HEEEELA KROPPEN! blä.

man är så otroligt klumpig just nu, trött och öm, försöka göra saker och ting enkelt men nej... tänkte flytta tallriken som var 4 dm ifrån mig på bordet närmare mig.. aaa och på något sätt flyttade jag den för långt ut på kanten så den åkte ner..? wtf! hur fungerar det!??! så det tog 10 min energi att böja och gå fram och tillbaka för att torka bort yoghurten  på mattan som sedan ta bort hela matten för att tvätta den.. men men. jag tänker ligga här i soffan hela dagen och lyssna på musik och käka risen. det skulle vara något!

lediga imorgon från skolan! bra å veta!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar