Etiketter

torsdag 20 september 2012

försov mig. asuuuum

försov mig idag. bajs. 
men nu är jag påväg till skolan. åker in för en lektion... det känns. onödigt. men vad gör man inte för skolan..
ajaah,, ska åka in och hämta mina linser för ett halvår. jag är såååå glad. ärligt talat, an får så mkt bättre självförtroende när ma har linser. men det finns ju folk som trivs i glasögonen och är snygga i dom. men andra som inte gör det...  då är linser ngt att rekommendera! ja är onödigt utklädd för en lektion. skit samma. det är kul att vara extra snygg. jag målade mina naglar!!! det är ovanligt. det är alltid minst en nagel som blir fucked up men men, ngn gång måste man bli bra på det där.. 
bäst å dra innan jag missar bussen. ha det så bra bebisar... varför skrev jag ens det eller varför hade jag ens tanken att skriva bebisar... skitsamma! jag får också gulligulla ibland till mina läsare. tjoo









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar