Etiketter

tisdag 18 september 2012

Piercing

har funderat länge på detta nu... det är många som är emot det totalt och tkr det är fult. men jag tycker det kan vara fint. dock så vill jag bara ha en piercing. antingen i näsan eller i munnen. det äverväger mest till smiley piercing alltså under överläppen men även vill jag har i näsan. det är svårt.. ni får gärna komentera era åsikter. ös på bara! uttöjning ska jag göra men det ska jag vänta med, dock inte så stort som på bilden, bara runt 5-8 mm. 
jag har sagt innan att piercing är fult men jag var ung och konstig.   (som om jag inte är ung nu ty,,,,,,?)ne men jag tycker fortfarande det kan vara fult, det beror å vart och hur mkt och å vem ty,,,, så länge en piercing inte gör fula ärr efter sig.. (om man inte vill ha piercingen längre å tar ut den..) så är det OKEJ tycker jag. 

1 kommentar:

  1. tycker du ska ta en i näsan isåfall den andra ser ut som de fastnat nåt under läppen.... men det är snyggt med kontrasterna!!

    SvaraRadera