Etiketter

måndag 10 september 2012

det är inte du som ska ändras, det är jag.



jag förstår inte att du står ut med mig. jag är seriös nu. komplicerade person får man ju allt leta efter. jag är inte lätt att förstå och jag gör saker som inte är OK medvetet. jag älskar dig sisela! Att du står ut med mig. jag vet inte, jag kanske förlorar dig snart för jag vet att jag är inte världens bästa person. det känns som jag sårar dig jämt. och jag har aldrig något vettigt svar när jag väl ser dig bli sårad av mig. jag har inget vettigt att säga eftersom allt beror på mig, det är jag som gör fel, inte ngn annan. varje dag vill jag vara en annan person, ha en annans persons tänkande, personlighet, för seriöst jag pallar inte längre hur jag fungerar. jag själv kan ju knappt förstå det.. sisela, du är den enda vännen som vill mitt bästa och ser det jag inte ser. du är fett bra. jag skulle ABSOLUT inte kunna leva utan dig. det kanske är fel och du kanske inte tror det men det är du som får mig dels att stå på fötterna och förstår att allt jag gör är inte bra. för du kommer och pratar med mig när du ser det jag inte ser. det är jobbigt att erkänna det, men jag skulle aldrig klara mig själv, inte nu. vilket jag är glad att jag har bla dig sisela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar